Všechny dotazy řazené chronologicky




Rozbalit vše Sbalit vše
  • To jako vážně v půlce listopadu kosit nevyrostlou trávu? Místo toho kdyby raději shrábli listí. Občas si připadám jak v blázinci s tou organizací.

    úterý, 14 listopad 2017   Martin
    Dobrý den,
    jelikož pracovníci údržby zeleně museli vynaložit veškeré své síly na odklízení vyvrácených a rozlomených dřevin po silné vichřici, která se prohnala Českou republikou, zasáhla i Brno a v samotné Bystrci napáchala značné škody. Ztratili tak odklízením 14 dní a ocitli se v menším skluzu s dokončením posledního - 5.pokosu. Je potřeba si uvědomit, že každý pokos trvá zhruba měsíc (než se ze spodních části Bystrce dostanou do jich vrchních částí), přece jenom mají pracovníci údržby na starosti okolo 139 ha zeleně.
    K dnešnímu dni zbývá pokos dokončit na posledních 2 ulicích a letos pokos bude definitivně ukončen.
    Následovat budou práce spojené s vyhrabáváním a odklízením listí. Abych předešla případnému nedorozumění (s opětovným pokosem), chci upozornit, že na větších plochách bude sběr listí probíhat za pomocí techniky – zahradní traktůrek který vypadá jako sekačka se sběrným kontejnerem, menší plochy se budou vyhrabávat ručně.

    S pozdravem

    Ing. Nicole Provazníková, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  4
  • Dobrý den, rád bych mne zajimalo několik odpovědi ohledne nove podoby spolecenskeho centra. Provedeni fasady je opravdu strasne a odpovida standardu 90. let. Obsolutne bez jakehokoliv estetickeho citeni, kdy autor fasadu preplacal nesmyslnymi napisy "spolecenske centrum" (proc, to snad nestaci kdyz je tam napis jeden?), neuvazenym vyberem agresivni barvy, ktera se nehodi k nicemu co v okoli existuje, navic s tim sviticim panelem, který je stejne necitelny, navic vypada jak nejaka levna herna s napisem "nonstop". Proto by me tady zajimalo zasledujici: 1) kdo navrh barvu fasady a na zaklade ceho a hlavne kdo navrh ty silene bile napisy "spolecenske centrum" a jakou plni funkci krom toho, ze jiste hodne prodrazili realizaci fasady? 2) kdo tyto navrhy jmenovite schvalil? 3) Je s tim jeste mozne neco udelat, napriklad natrit celou vstupni stranu neutralni barvou nebo tak nevkusnou verejnou budovu budeme mit v Bystrci jeste nekolik let? Dekuji za odpoved PS. Pokud byste chteli videt, jak vypada decentni moderni spolecenske centrum v 21. stoleti jakozto kvalitni verejna budova, tak priklad je zde: http://www.bbcentrum.cz/cache/thumbs/files/buildingphoto/spolecenske-centrum-1920-1080-1-0-1a7308.jpg

    pondělí, 13 listopad 2017   Jiri
    Odpověď v řešení. 
    Zobrazení :  39
  • Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by bylo možné zvýšit frekvenci vyvážení popelnic na ulici Laštůvkova?? Na stránkách firmy Sako jsem našla, že vyváží pouze 1x týdně (čtvrtek). Dnes je pátek a obě popelnice na směsný odpad u domu Laštůvkova 31 jsou přeplněné tak, že je nelze ani zavřít.. Zřejmě nebyly včera vyvezeny.. Situace se opakuje již poněkolikáté.. Do příštího čtvrtka, dne odvozu odpadu, zbývá skoro celý týden! Ať už z hlediska hygienického nebo estetického (poletující odpad v případě větrného počasí, pytle s odpadky válející se pod kontejnery) by nebylo, myslím, od věci směsný odpad vyvážet opět 2x týdně, jako tomu bylo v době, kdy se o odpady starala firma Sita Suez. Je možné žádat od firmy Sako častější odvoz směsného odpadu?? Děkuji, s pozdravem Lucie

    pátek, 10 listopad 2017   Lucie
    Dobrý den,

    v případě nemovitosti Laštůvkova 31 lze zvýšit četnost svozu směsného komunálního odpadu s tím, že ve smyslu článku 6 Povinnosti vlastníka objektu, Obecně závazné vyhlášky č.4/2016 o stanovení systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálního odpadu vznikajícího na území statutárního města Brna podává žádost vlastník objektu ( ve vašem případě SVJ). Žádost se podává na Odbor životného prostředí, oddělení odpadového hospodářství Magistrátu města Brna, odpovědný pracovník je pan Ing. Miroslav Hudec (kontakt: hudec.miroslav@brno.cz )


    Ing. Radek Bárta, vedoucí odboru životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  12
  • Dobrý den, je opravdu nezbytně nutné, aby 10.11.2017 prováděly hlučné traktory sekání trávy na ul. Rerychova? Trávník má maximálně 5-10 cm, čeká nás zima. Nechme také něco přírodě! Připadá mi to zbytečné plýtvání penězi. Děkuji.

    pátek, 10 listopad 2017   HM
    Dobrý den,
    jelikož pracovníci údržby zeleně museli vynaložit veškeré své síly na odklízení vyvrácených a rozlomených dřevin po silné vichřici, která se prohnala Českou republikou, zasáhla i Brno a v samotné Bystrci napáchala značné škody. Ztratili tak odklízením 14 dní a ocitli se v menším skluzu s dokončením posledního - 5.pokosu. Do konce tohoto týdne bude sekání trávy na posledních ulicích dokončeno a tím okamžikem bude pro letošní rok pokos definitivně ukončen. Následovat budou práce spojené s vyhrabáváním a odklízením listí.

    S pozdravem

    Ing. Nicole Provazníková, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  48
  • Mám dotaz zda bude letos rozsvícen vánoční strom také na tzv.Horním náměstí-Bystrc II,v minulosti radnice slibovala i tuto možnost.Děkuji za odpověď

    čtvrtek, 09 listopad 2017   Čestmír
    Dobrý den,

    na Horním náměstí bude stejně jako v loňském roce nazdobeno světelnými řetězy 5 kusů borovic u ekumenického centra na ulici Lýskova. S instalací vánočního stromu se v současné době nepočítá, protože zde není
    vybudována speciální šachta pro jeho bezpečné uchycení. Jedná se o poměrně nákladnou záležitost, kterou nelze realizovat před plánovanou investicí parkových úprav v této lokalitě.

    PhDr. Jaroslav Petr, místostarosta
    Zobrazení :  42
  • Dobrý den, na nedávné schůzi naši SVJ bylo mimo jiné probíraným tématem nadměrný výskyt potkanů v okolí ulic Fleischnerova. Vzhledem k tomu, že takovou věc není možné efektivně řešit jen v rámci domu, chtěl jsem se zeptat, zda máte sami nějaké informace o přemnožení těchto hlodavců v rámci Bystrce nebo některých ulic a zda máte nějaké možnosti jak tento problém řešit, například plošnou deratizací. Děkuji.

    středa, 08 listopad 2017   Jiří A.
    Vážený pane,

    v případě zjištěného výskytu potkanů na veřejném prostranství zajišťujeme deratizaci. Postup je takový, že na základě podnětu je proveden deratizační firmou odborný průzkum a pokud je výskyt hlodavců potvrzen, zajistíme v dané oblasti lokální deratizaci. Zároveň doporučujeme, aby byla současně provedena deratizace i v bytových domech, kde byl výskyt zaznamenán.
    V současné době nemáme žádný podnět nebo informaci o přemnožení potkanů na území Bystrce.

    S pozdravem

    Alena Kallasová, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  34
  • Dobrý den, pravidla poměrně striktně definují náležitosti pro položení dotazu. Rád bych se tedy zeptal : - jaká je max. lhůta mezi položením dotazu a jeho uveřejněním na webu ( i bez odpovědi )? - zda by bylo možné po položení dotazu nějakým způsobem informovat o jeho "přijetí" ať už hláškou na webu nebo mailem? - jakým způsobem je nakládáno s povinně zadávanými údaji jako je mail. adresa a telefon? Děkuji 6.11.2017 KarelK

    pondělí, 06 listopad 2017   KarelK
    Dobrý den, lhůta zveřejnění není striktně vymezena, je to dáno především možnostmi a vytížením pracovníka, který v první fázi dotazy třídí a kontroluje dodržování pravidel. V případě, že dotaz pravidla neporušuje by měl být dotaz zveřejněn prakticky ihned po obdržení ovšem s přihlédnutím k tomu, že se nejedná o automatizovanou činnost ale o manuální vkládání zaměstnancem úřadu, který tedy například může v danou chvíli vykonávat jinou činnost. Automatická odpověď o obdržení dotazu, např. na uvedený email by asi možná byla a asi by to bylo i vhodné, tedy proberu možnosti s IT. Povinně zadávané údaje jsou využívány pro kontakt s tazatelem při nejasnostech v dotazu, pro upřesnění a podobně.

    S pozdravem, Tomáš Přibislavský, místostarosta
    Zobrazení :  67
  • Dobrý den, rád bych se zeptal: - kdo vybíral zástupce MČ Bystrc do architektonické soutěže na centrum volného času Nová Bystrouška? - proč nebyli vybráni lidé, kteří profesně (architekti, projektanti, stavaři) mají k této oblasti blízko - např. z odboru stavebního, odborníci z řadových občanů nebo opozice ? - podle jakých kriterií se pro různá jednání a soutěže vybírají zástupci Bystrce (předpokládám, že nestačí jako před rokem 1989 správná stranická knížka nebo dnes jen příslušnost ke koalici) ? Děkuji 6.11.2017 KarelK

    pondělí, 06 listopad 2017   KarelK
    Vážený pane,
    architektonickou soutěž vyhlásilo Statutární město Brno a organizátorem byla Kancelář architekta města Brna, Zelný trh 331/13, Brno – město.
    Se svými dotazy se obracejte na výše uvedenou adresu.
    Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem

    PhDr. Jaroslav Petr, místostarosta

    Zobrazení :  45
  • Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by prosím možné zpevnit průchod mezi parkovištěm na ul. Filipova a Údolím oddechu? Do údolí míří spousta maminek s kočárky, cyklisté apod. V tuto chvíli je však průjezd s kočárkem sice možný, ale dosti krkolomný. Myslím, že by se nemuselo jednat o velkou investici a spousta lidí by to ocenila. Děkuji moc za odpověď. Hezký den

    pátek, 03 listopad 2017   Eva
    Dobrý den,
    přístup do Údolí oddechu z ul. Filipova byl v roce 2006 upraven zpevněním vyšlapané stezky akátovými stupni a vysypán štěrkem. Povětrnostní vlivy a pohyb chodců způsobily erozi této stezky. V příštím roce plánujeme opravu stezky dosypáním štěrku a menší terénní úpravy. Při sestavování plánu oprav mají prioritu chodníky v zástavbě zajišťující přístup k domům a využívané k cestám do zaměstnání. U stezek vedoucích do rekreační oblasti zajišťujeme pouze nejnutnější opravy.
    Upozorňujeme, že se jedná o stezku určenou pro pěší, nejedná se o pozemní komunikaci z hlediska zákona č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích neplatí tedy pro ně ustanovení o schůdnosti, zimní údržbě a jiné. Vzhledem k celkové délce stezek a různých zkratek od obytných domů do míst určených k relaxaci a odpočinku, která v naší městské části činí několik desítek kilometrů, nelze tyto stezky s ohledem na výši dostupných finančních prostředků zpevňovat a následně udržovat nad rámec zákona jejich schůdnost. Rovněž je třeba přihlédnout k tomu, že tyto stezky jsou využívány pouze úzkým okruhem obyvatel, bydlících v jejich blízkosti a vždy je zde možnost přístupu po udržovaných místních či účelových komunikacích, byť by se jednalo o větší vzdálenost.

    S pozdravem.
    Ing. Yveta Bičanová, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  39
  • Dobrý den, zajímalo by mě, kde je pro občany Bystrce možné v současné době využívat kopírování a skenování (svých vlastních) tištěných materiálů. Tuto službu nabízela KJM na Vondrákove, která je od června v rekonstrukci. Děkuji za odpověď a zdravím, Z. P.

    čtvrtek, 02 listopad 2017   Zdenka
    Kopírovací služby (černobílé a do velikosti A3) poskytuje za úplatu ÚMČ Brno-Bystrc na recepci. O možnosti skenování nám není nic známo.



    Ing. Dana Kalousková, vedoucí odboru vnitřních věcí
    Zobrazení :  46
  • Bystrcké noviny - NUCENÝ ODBĚR Dobrý den, info o Bystrci si najdu ne netu.. Co mám udělat, abych nedostával do schránky BN.. Žádal jsem doručovatele, na poště a s odkazem na povinnost pošty doručovat, jsem neuspěl.. Ostatní tiskoviny, které nejsou adresované mé osobě se mi podařilo zrušit.. Díky za odpověď MK

    středa, 01 listopad 2017   Marcel
    Vážený pane,
    dle zákona o obcích č. 128/2000Sb., § 97 - má obec povinnost informovat občany o činnosti orgánů obce na zasedání zastupitelstva obce a dále jiným vhodným způsobem v místě obvyklým“.
    Bystrcké noviny, které vycházejí 10x do roka nejsou z tohoto pohledu tedy reklamní časopis a stávající distributor Česká pošta jej distribuuje do všech schránek v naší městské části, tedy i do schránek kde je potisk „Nedávat reklamní noviny“. V současné době neuvažujeme o zrušení roznášení BN a jejich šíření pouze internetem, neboť ne všichni naši spoluobčané mají internet. Jediným řešením vaší situace by bylo umístit si na schránku nálepku např. „Nedávat Bystrcké noviny“.
    S pozdravem

    Miroslav Klimeš, místostarosta
    Zobrazení :  54
  • dobry den chtěl jsem se zeptat v cim majetku jsou lavicky před domem Teyschlova 24,26,28 co jsem zjistoval od domovního důvěrníka mi bylo řeceno ze napis na těchto lavičkách zakaz koureni je práce Bystrckého magistratu prijde mi to absolutne absurdni jsou to jedine lavicky v Bystrci ktere to mají nastrikano a akorát jsme každému pro smich dekuji za odpoved

    pondělí, 30 říjen 2017   josef
    Odpověď v řešení. 
    Zobrazení :  85
  • Dobry den. V clanku na idnes z 23.1.2017 se uvadi: "Kvůli Kamechám chce v příštím roce otevřít nových šest tříd s celkovou kapacitou 180 míst také bystrcká základní škola Vejrostova." Zajimalo by mne jak to vypada v soucasnosti s timto planem, zda by se stihl termin v zari a zda spadovost Vejrostove bude tedy zahrnovat cele sidliste Kamechy jiz pri tomto zapisu do ZS. Zatim je vetsina sidliste Kamechy razena spadovosti do nejvzdalenejsi skoly ZS Heyrovskeho coz je 5km! Bydlime snad na male vesnici aby deti dojizdeli 5km do ZS? Dekuji.

    neděle, 29 říjen 2017   Entes
    V současné době probíhá výběrové řízení na dodavatele stavby na úrovní MMB.
    Po jeho dokončení je předpoklad výstavby po dobu cca 12 měsíců. Poté dojde ke změně spádových oblastí.

    RNDr. Vladimír Vetchý, CSc., místostarosta
    Zobrazení :  82
  • Dobrý den,bydlím také na Kubíčkove ulici a chci se připojit k paní, která píše o zpomalovači aut na silnici naší ulice. Jedná se mi hlavně o část před Kubíčkovou 3, kde se přechází k popelnicím. Velice často zde řidiči naberou po průjezdu křižovatkou takovou rychlost, že mladší stihne uskočit, ale my starší musíme delší dobu čekat na rozumného řidiče či úplné volno. Tady by na místě se hodil retardér a ne až u obchodu, kde je naprosto, ale naprosto zbytečný. Sice píšete, že mezi 3-9 je jednosměrný provoz, ale stačí se občas tady podívat. Děkujeme, jen za zamyšlení nad důležitostí tohoto problému pro nás. Olga

    pátek, 27 říjen 2017   Olga
    Vážená paní,
    situaci na ul. Kubíčkova znám osobně. Někdy při přecházení v uvedeném místě je opravdu potřeba nechat auta přejet, toto je ale normální situace. Když zde není zřízen přechod pro chodce, tak chodec přednost nemá a musí počkat. Jak jsem odpovídal v předchozím dotazu, retardér v úseku č. 3-9, není v hodný s ohledem na podélné parkování vozidel. Dá se totiž předpokládat, že umístění retardéru by si vyžádalo zrušení 1-2 parkovacích míst a to si zajisté většina obyvatel nepřeje. Pro upřesnění jen ještě uvedu, že přechod pro chodce na uvedeném místě odbor dopravy MMB nepovolí s ohledem na nedostatečnou frekvenci chodců a vozidel.

    S pozdravem

    Jaroslav Mráz, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  46
  • Dobrý den, chtěla bych podat žádost o byt.Jakým způsobem o mohu podat.Najdu na Vašich stránkách formulář? Děkuji.

    pátek, 27 říjen 2017   Marie Čermáková
    Vážená paní,
    žádost o pronájem běžného obecního bytu si můžete podat za předpokladu splnění podmínek dle „Pravidel pronájmu bytů v domech v majetku statutárního města Brna“. Formulář žádosti a doklady nutné pro zaevidování žádosti o pronájem běžného obecního bytu v MČ Brno-Bystrc naleznete na našich stránkách: www.bystrc.cz – odbor bytového hospodářství. Žádost spolu s doklady se podává osobně na odboru bytového hospodářství.

    Bc. Ivana Ševčíková, odbor bytového hospodářství
    Zobrazení :  29
  • Zdravím ,chtěl bys si na vlastní náklady v obecním bytě vyměnit stávající ,,minivanu,, v 1+1 bytě která je zde od začátku užívání bytu to je od roku 1991 takže je ve stavu opravdu na výměnu,vím že se v současné době se provádí rekonstrukce bytových jader ale ulice Ečerova kde chci výměnu provést bude na řadě asi až po roce 2020 a myslím že do té doby by opravdu nevydržela.Mám proto dotaz zda potřebuji nějaké povolení od Bytasenu nebo od Vás jakožto majitelů bytu, chci jen výměnu vany za jinou nebo sprchovy kout žádné jiné upravy jádra ap. a zda je možno využít nějakou finanční spoluučast od správce domu Bytasenu nebo od uřadu Bystrc.Děkuji

    sobota, 21 říjen 2017   Jiří
    Dobrý den,
    k Vašemu dotazu ze věci stavebních úprav v pronajatém obecním bytě. V případě, že užíváním bytu došlo k opotřebení zařizovacích předmětů /vana, umyvadlo atd./ musíte se obrátit na správce firmu Bytasen, spol. s r.o., nám. 28. dubna 1/48, Brno, tel. 546221493. Správce provede místní šetření, posoudí situaci a navrhne řešení. Vzhledem ke skutečnosti že pronajímatel postupně realizuje regeneraci obecních bytů jsou zařizovací předměty vyměněny v případě, že se jedná o havarijní stav.

    Mgr. Romana Rajdová, vedoucí odboru bytového hospodářství

    Zobrazení :  40
  • Dobrý den, mám 2 dotazy k dopravě.bydlím na ulici Kubíčkova od r.1986 a křižovatka na mostě je pro mnohé z nás noční můrou.Přece za tolik let tu měl být dávno semafor nebo kruhový objezd-na co čekáte,když jsem opět před rokem vznesla dotaz,tak se to řešilo.Kdyby v těchto místech bydlel někdo z radnice,jistě by se to dávno řešilo - z toho důvodu si rozmyslím koho volit, chci toho kdo myslí na lidi. A další problém - nyní se jezdí přes ulici Kubíčkovu až k obchodnímu středisku Akát-někdy jsou to šílení jezdci- chodí tu starší lidi, děti...proč tu není zpomalovací retardér-to nemá obec ani na to? Je problém ho tam umístit? Vemte si příklad z MČ Kohoutovice,Komín ti pracují pro lidi.Nebo ten krásný kus pozemku na Páteřní- tam mohlo být sportoviště pro děti- viz Hroch v Komíně.Hlavně že tam chcete postavit Kaufland,když v okolí je plno obchodu.Hřišť pro mládež není nikdy dost.Kéž bychom jeednou měli v Bystrci rozumného starostu, který se dívá kolem sebe.Děkuji za odpověď.

    pátek, 20 říjen 2017   Nováková Jana
    Vážená paní,

    dovolte, abych Vám vysvětlil, jak je to v Brně s kompetencemi. Brno vydalo tzv. Statut, který rozděluje kompetence mezi město a městské části. V oblasti organizace dopravy si veškeré rozhodovací kompetence město ponechalo a městské části mohou pouze dávat podněty. Této možnosti samospráva plně využívá, opakovaně byly na magistrát zasílány požadavky na úpravy křižovatek včetně této konkrétní křižovatky. V letošním roce místostarosta PhDr. Petr zřídil výrobní výbor, který se dopravní problematikou intenzivně zabývá a účastní se jej i zástupci odboru dopravy MMB. S křižovatkou se počítá jako se světelně řízenou, v průběhu září magistrát zadal zpracování dokumentace k územnímu řízení. K samotné realizaci by mělo dojít v roce 2019.
    Retardér na ul. Kubíčkova, v úseku č. 3-9, není v hodný s ohledem na podélné parkování vozidel. Dále v jednosměrném úseku jej považujeme za nadbytečný, neboť podél komunikace vede chodník a chodci nemají kam přejít, neboť na druhé straně vozovky je oplatkárna. Následuje přechod pro chodce a prudká zatáčka, které jsou samy o sobě zpomalovacími prvky. Za zatáčkou je pak oboustranné kolmé parkování a řidič by měl rychlost jízdy tomuto uspořádání přizpůsobit. Před samotným vchodem v oblasti náměstíčka pak retardér je.
    Téměř polovina pozemku při ul. Páteřní je ve vlastnictví soukromého developera a jen těžko lze předpokládat, že zde bude chtít postavit nevýdělečné sportoviště pro děti. Není pravdou, že by městská část zde chtěla stavět Kaufland. Městská část je naopak stavbě takového typu v uvedené lokalitě hned z několika důvodů. Předně se navržené dopravní řešení dostatečně nevypořádává s předpokládaným výrazným nárůstem dopravy. A problematická je i bezprostřední blízkost stávajícího obchodního centra.
    S pozdravem

    Jaroslav Mráz, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  103
  • Po vaší záporné odpovědi na vybudování vyhýbacích zálivů na ulici Filipova, tedy navrhuji zřídit vyhýbací záliv na straně, kde parkují auta. A parkující auta přesunout na opačnou stranu. Dále mám dotaz, vzhledem k nedostatku parkovacích míst v této lokalitě( Filipova - Černého - Laštůvkova), zda neoživíte původní projekt parkovacího domu na současném parkovišti na konci ulice Filipova, případně na jiném místě.

    čtvrtek, 19 říjen 2017   Adam
    Vážený pane,
    stavba parkovacího domu na ul. Filipova byla záměrem soukromého developera. Městská část nemá na takové stavby finanční prostředky.

    Přínos případné změny organizace dopravy (přesun parkování na opačnou stranu vozovky) prověříme u projektanta na dopravní stavby. Ne každá změna je ve výsledku přínosná, neboť se musí posuzovat podle současně platných předpisů, které kladou větší nároky na velikost parkovacích míst, vyznačení míst pro invalidy apod.

    S pozdravem

    Jaroslav Mráz, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  62
  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda neplánuje radnice vzhledem k tomu, kolik se v Bystrci vyskytuje zpevněných zkratek (mám na mysli neoficiální chodníky, které byly časem vydlážděny) zpevnit takto i vyšlapaný chodník od zastávky Adamcova podél tramvajové tratě k tramvajové zastávce Kubíčkova. Od zavedení autobusu E50 tudy chodí k lávce hodně lidí ze spodní části Bystrce, takže si myslím, že by chodník byl využíván celkem hojně. Dále bych se chtěl zeptat, zda je možné nějak vyřešit hromadící se hojnou nadílku hnědých evidentně lidských hromádek pod lávkou Kubíčkova, které zapáchají tak, že jsou cítit i nahoře na mostě. Chápu, že se nedá místo sledovat, ale alespoň nějaké preventivní opatření ve smyslu prořezání nízkých keřů tak, aby pod most bylo vidět a nikdo tam nechodil hromádky dělat anebo jejich úklid jednou za čas. A ještě jedna připomínka, která se tu objevuje poměrně často a to je sečení trávy v Bystrci (Laštůvkova, Černého). Firma pokosí trávu a pak tu nechá zbytky nebo hromádky trávy několik dní ne-li týdnů, které pak tlejí, páchnou a pod nimi pak špatně roste nová tráva, tvoří se tam kola. Nehledě na vyvolávání alergií nikoliv na posečenou trávu, ale spíše na plísně, které se v takové vlhké hromadě tvoří. Takto si upravené okolí nepředstavuji. Děkuji za odpoveď.

    čtvrtek, 19 říjen 2017   Jarda
    Dobrý den,

    městská část zpevňuje pěší trasy, u kterých je to opodstatněné. Zpevňování trasy, která ústí do zábradlí, z našeho pohledu nedává smyls a proto požadovanou úpravu provádět nebudeme.

    Nálety keřů v prostoru pod lávkou zastávky tramvaje Kubíčkova sloužící převážně jako toaleta, necháme vyřezat. Odpadky nashromážděné převážně bezdomovci, kteří keře využívají jako úkryt, budou vysbírány pracovníky údržby a odvezeny, při nejbližším termínu čištění a úklidu ploch veřejné zeleně. Co se týče odvážení hromádek shrabané trávy po sekání trávy, ano stalo se, že pracovníci na některou hromádku při prvním pokosu zapomněli a odvezli ji později, než je obvyklé. Po této zkušenosti jsou obezřetnější a hromady jsou odváženy do tří dnů od pokosu.

    S pozdravem


    Ing. Nicole Provazníková, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  70
  • Dobrý den, před novou mateřskou školkou na Kamechách jsou na silnici betonové květináče. Plánuje se jejich osazení květinami? Pokud ne, obávám se, že jim hrozí osud odpadkových košů. Děkuji za odpověď. Michal K.

    čtvrtek, 19 říjen 2017   munik
    Dobrý den,

    osazení betonových květináčů vhodnými rostlinami před novou školkou na Kamechách, proběhne během jara příštího roku.

    S pozdravem

    Ing. Nicole Provazníková, odbor životního prostředí a dopravy
    Zobrazení :  63